Geschillencommissie

 

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of dienst. Wij vinden dit erg jammer, neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt bellen naar 0314-674000 of mailen naar klantenservice@trademed.nl. Onze inhoudelijke reactie op u klacht ontvangt u binnen 14 dagen na het moment van ontvangst, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Ons team van de klantenservice en de directie van Trade Med B.V. heeft service centraal staan. Als u niet tevreden bent over de klantenservice kunt u dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar info@trademed.nl. Komen we er samen niet uit, dan kunt u tegen betaling van klachtgeld de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

 

Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/

Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Wanneer u in het gelijk wordt gesteld, dan krijg je het klachtgeld terugbetaald. Voorgaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter. Tevens kunt u uw klant voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Plantform https://webgate.ec.europa.eu/odr/

 

-